Berakhirlah episod suka dan gembira...

Salam...

Hurm~

Esok dah kena balik ke Glenview... ( GN )

I wonder what is my result for the first sem... Hope not so bad... B minus or plus would be great... (sape la kite kan)

Minggu depannya kena tunggu kelahiran anak saudara lelaki yang pertama... I already have four nieces*...

Aku dah pasang katil budak untuk bakal2 anak saudara aku nih... dan almari baju... wasiat drpd Nenek diorang. Bukan untuk menunjuk, tapi sebagai amaran kepada diorang supaya x ingkar akan arahan Pak su nye nih...

Berjam2 aku pasang katil budak tuh... punyalah berbelit, dh la instructions sikit... Nasib baik jadi jugak katil budak akhirnya... Siap dengan kelambu tuh... Nyamuk pun boleh sesat dlm kelambu tuh, kalau berani masuk lah...

2 minggu duk umah memang best... walaupun hujan, sempat la jugak keluar dengan kawan2... berfoya2 main bowling, walaupun aku kalah teruk...

Selain tu berjaya jugak menghabiskan game THE GODFATHER... Best siottttt !!! Mafia ala2 Itali tuh... tp 18 PL+ 18 SG... sikit2 lah, x banyak pun... but still tak boleh lawan Yakuza 1 and 2...




Don Corleone...



...Burn Baby Burn...




Ambik ko !! Pom2...



Bila aku cakap kat orang dah kena balik usim, semua tertanya2... Asal macam tuh ?? Anak2 diorang semua cuti sebulan, sebulan setengah, dua bulan... Aisey, jealous i.... tp uia pun cuti 2 minggu gak... Hehe...

tapi x pe lah, different universities, different schedules... Nak buat mcm mane kan...

Sem Baru, Tekad Baru...

p/s : Semoga aku menjadi pelajar yang rajin dan berjaya untuk sem baru ni dan hingga akhirnya... Insya Allah...

Glenview !! Aku cabar kau !!!! hehehe...

No comments: