Pergi...

Salam...

Semalam adalah hari yang menyedihkan bagi aku...

Telah lama aku bersama dia, tapi akhirnya kami berpisah juga...

2 dan 3 tahun kami bersatu tenaga menempuh hari-hari yang mendatang...

Senang susah kami kongsi bersama...

Ketika aku berDuka atau gembira dia tetap setia, meneguhkan rasa kasih aku kepadanya...

Walau dicela atau ditohmah... Aku tak ambil endah...

Betullah cinta itu buta dan membutakan...

Yang penting, aku sayang dia dan aku rasa bahagia...

Semakin hari semakin sayang... Masa berlalu terlalu pantas...

Entah silap siapa, tapi aku yakin bukan dia yang menginginkannya...

Tiba jua saat yang aku bimbangkan... Akhirnya dia PERGI jua...

Oh, pedih hati ini... Ibarat sembilu ditusuk-tusuk ke qalbuku...

Dia pergi di saat aku memerlukan... Di saat-saat aku kesunyian...

Tapi, aku tak mampu menghalang pemergiannya... Namun aku tetap selitkan doa untuk keselamatannya...

Sekarang aku meraba-raba dalam kegelapan, mengharap agar ada sinar di sebalik semua ini...

Walaupun aku faham peribahasa patah tumbuh, hilang berganti...

Aku masih memerlukan dia, dan aku mengharapkan yang menggantikan tempatnya adalah seperti dia juga... Tiada lain melainkan dia... Oh !

Hari ini aku gagahkan diri menempuh hari yang baru... Tanpa dia, di sisiku lagi...

Mungkin ini cubaan Tuhan kepada aku... Supaya menghargai segala yang ada... Mengasihi sekalian manusia...

Aku redho......

Salam...

P/s : Tribute buat Handset Nokiaku yang hilang bersama Sim CArd Sekali... Gone with nature calls...

4 comments:

TiRaH(^-^) said...

salam..weh emang,gane bley hilang hp tu??patutla bob ade ckp hp dy ngn emang..maybe hp tu bosan dh duk ngn tuan dy..dy mintk pengganti len r tu..beli r y len plop.kn nangis plop x ley nk cntct ngn si DIA...hahaha..


si DIA=PARENTS LA

zT said...

tertarik dgn 'gone with nature call'

ad la tu hikmahnye~
dpt pda pn ok gak =p

Ifwah Masri said...

ish2, kecian..;p
sempena birthday yang baru 2hari berlalu, mntk la org sponsor hp br..hihi.
nway, happy birthday, semoga pjg umur, murahkan rezeki, dipermudah segala urusan dan sentiasa dirahmatiNya..amin.
name anak k.wah aufiya afifah..;p
happy birthday ayah su!!

aiman_masri said...

oo, sedap name tuh...
kekgi eman balik la tgok aufiya yer...